torsdag 3. januar 2013

Hodet fullt av ny kunnskap

Hodet fullt av ny kunnskap


Da er dag 2 i ny jobb som kommunikasjonsdirektør i Nofima - Europas største institutt for anvendt matforskning - over. Ny kunnskapet er rullet inn i hodet og fredag skal enda mer inn i hodet for da er jeg på Nofimas kontor på Ås.

Akkurat nå føles alt som en lett hodepine som sniker seg fram i pannebrasken, men det er neppe tilfelle ettersom frontlappen er området for følelser. Vekk med tøvpratet. Cut the crap - kom til saken.

Jeg har fått en fabelaktig mottakelse i organisasjonen. Selvsagt er det mye nytt å sette seg inn i, og det skulle bare mangle. Her skal jeg holde på mitt fag og ha en rolle som skal sette organisasjonen i stand til å tenke hva omverden tenker, mener, synes, oppfatter og tror om oss. Omdømme blir et av mine felt, og på dette området skal det jobbes.

Merkevaren Nofima skal styrkes, og det er et arbeid jeg virkelig gleder meg til.
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar